Våre nettsider benytter noen få informasjonskapsler (cookies) til sikkerhet og analyse. I tillegg bruker vi cookies til en valgfri skjemafunksjon der vi ber om samtykke først. Les om hvilke vi bruker og hvordan vi administrerer dem i cookie-erklæringen vår.
Nødvendige cookies
Disse støtter opp under kjernefunksjonalitet knyttet til sikkerhet. Vi har vurdert disse som nødvendige, og de lagres derfor uten samtykke.
Skjemafunksjoner
Dette er nødvendig å samtykke til dersom du ønsker å ta i bruk skjema på nettsidene. Den øvrige funksjonaliteten på nettsidene påvirkes ikke dersom du lar være å samtykke. Valget du tar her gjelder i inntil 90 dager.
Webanalyse
Vi bruker session-cookie til statistikk. Det er en ikke-identifiserbar, tilfeldig verdi som forsvinner idet du lukker nettleseren eller etter 30 minutt.
Du kan trekke tilbake samtykket når som helst ved å velge «administrer cookies» nederst på våre sider.
Kan arbeidsgiver ta opp de ansattes telefonsamtaler?
Arbeidsgiveren kan som regel ikke gjøre opptak av de ansatte sine telefonsamtaler. Det er likevel noen unntak, for eksempel for verdipapirhandelforetak og i noen tilfeller for telefonsalg og kundeservice.