På nettsidene våre finner du svar på mange av spørsmålene vi mottar på telefon. Vi oppfordrer deg derfor til å søke etter svar i artiklene våre før du tar kontakt med oss. Bruk gjerne søkesiden vår eller se på spørsmål og svar-siden.

Telefon

Du vil få følgende alternativer:

  • Veiledningstjenesten

    Tast 1 for Datatilsynets veiledningstjeneste dersom du har spørsmål om bruk av personopplysninger. Du kan få råd både om tekniske og juridiske spørsmål her. Veiledningstjenesten er åpen for alle, både virksomheter og enkeltpersoner.

     

    Telefontiden til veiledningstjenesten er:

    Mandag: 12.00 - 14.30
    Tirsdag: 09.00 - 11.30
    Onsdag: 09.00 - 11.30
    Torsdag: 09.00 - 11.30
    Fredag: 09.00 - 11.30

  • Arkivet

    Tast 2 for arkivet dersom du har spørsmål om henvendelsen din er mottatt, hvem som er saksbehandler, eller ønsker innsyn i dokumenter.

  • Mediehenvendelser

    Tast 3 hvis du er journalist / representerer media (Mer om mediehenvendelser)

  • Sentralbord

    Tast 4 for sentralbord, eller vent på svar.

     

    Åpningstider for sentralbordet
    Mandag: 10.00 - 11.30 og 13.00 - 14.30.
    Tirsdag-fredag: 9.00 - 11.30 og 12.30 - 14.30.

E-post

Denne adressen kan ikke brukes til råd og veiledning. I så fall må dere kontakte veiledningstjenesten på telefon.

PS. Vanlig e-post er normalt usikret og ukryptert. Vi oppfordrer deg derfor til å ikke sende taushetsbelagte eller sensitive opplysninger via e-post.