Vi får mange henvendelser. Her på våre nettsider finner du svar på mange av spørsmålene vi mottar. Vi oppfordrer deg derfor til å søke etter svar i artiklene våre før du tar kontakt med oss. Bruk gjerne søkesiden vår eller se på spørsmål og svar-siden vår.

Telefon

Du får så følgende alternativer:

 

  • Veiledningstjenesten

    Tast 1 for Datatilsynets veiledningstjeneste dersom du har spørsmål om behandling av personopplysninger. Du kan få råd både om tekniske og juridiske spørsmål her. Veiledningstjenesten er et tilbud for alle, både virksomheter og enkeltpersoner.

    NB! Veiledningstjenesten har sommerstengt 26. - 30. juli.

    Telefontiden til veiledningstjenesten er:

    Mandag: 11.30 - 14.00
    Tirsdag: 09.00 - 11.30
    Onsdag: 09.00 - 11.30
    Torsdag: 09.00 - 11.30
    Fredag: 09.00 - 11.30

  • Arkivet

    Tast 2 for arkivet dersom du har spørsmål om henvendelsen din er mottatt, hvem som er saksbehandler, eller ønsker innsyn i dokumenter.

  • Mediehenvendelser

    Tast 3 for mediehenvendelser (eller ring direkte på 22 39 69 64). Kun dersom du representerer presse.

  • Sentralbord

    Tast 4 for sentralbord, eller vent på svar. Fra mandag 5. juli til 31. juli er åpningstid for sentralbordet fra 09.00 til 13.00 (mandag-fredag).

E-post

Denne adressen kan ikke brukes til råd og veiledning. I så fall må dere kontakte veiledningstjenesten på telefon.

PS. Vanlig e-post er normalt usikret og ukryptert. Vi oppfordrer deg derfor til å ikke sende taushetsbelagte eller sensitive opplysninger via e-post.